Friday, October 16, 2009

ÕPIMAASTIK

14 comments:

  1. Meeldejääv pilt :) Pean tunnistama, et mida esitlus edasi, seda enam hindan ma lühidaid ja konkreetseid esitlusi. Nagu see. Ja eriti selliseid, mis on reaalsed :) Ei ole ju mõtet rääkida pikkade ja keeruliste sõnadega lihtsalt selleks, et jätta head ja tarka muljet.

    Esitlust oli lihtne jälgida, andsid oma mõtted hästi edasi. Kuna aga mingi toetav jutt oleks võinud siin blogis ikka kõrval olla, siis selle eest viilin mõned punktid maha. Minu hinnang - 7 punkti.

    ReplyDelete
  2. Kui Sa järgmiste tulemusteni jõuad, siis tahaks kindlasti rohkem teada-lugeda! Ole julge nende uute oskuste omaks võtmmisel! Tean omast käest, et algul ei saa vedama ja täpselt nii oli mul endal ka selle kodutööga!

    Ja kuna eesmärgiks oligi igaühe enda õpileping ning kuna meie kõigi varasemad teadmised on selles vallas väga seinast seina, siis minu meelest olid Sa tubli!

    7,5 punkti

    ReplyDelete
  3. Edu uute tarkvarade avastamisel. Mis muud :)
    Küsimus, et kas vahendite kolmnurga all välja toodud logod, on nüüd kõik need vahendid mida püüad uurida ja kasutada, või teed neist mingi kindla valiku a la tuntumad ja populaarsemad?
    7 p.

    Elyna

    ReplyDelete
  4. See on väga hea mõtte - leia informationi erineva sotsiaalse tarkvara ja võrgukogukonna kohta. Edu sulle! Väga põnev skeem, aga võiks olla natuke laiem. Ettekanne mulle meeldis väga.
    10p

    ReplyDelete
  5. Tühje sõnu sa ei tee - nii et jään pikisilmi ootama seda päeva, millal saan sult soovituse ühe hea ja kasuliku tarkvara kohta, mida ise kasutusele võtta. Selle eest 1 punkt juba avansiks. Esitluse konkreetsuse ja 3 minuti sisse mahtumise eest 7 punkti.
    Kokku 8 punkti.

    ReplyDelete
  6. Esitlus oli veidi lühike ja võiks blogis kirjutada seletust skeemile ka. 7p.

    ReplyDelete
  7. nagu varem öeldud, oleks hea sinna teksti lisada, mis räägiks põhljalikumalt skeemist. Minu poolt 8 punkti

    ReplyDelete
  8. Saan sust hästi aru, mulle ka ei meeldi pikalt seletada asju, mis on niigi lihtsad ja palju sõnu ei vaja. 9p.

    ReplyDelete
  9. Mulle tohutult meeldis su otsekohene teadaandmine, et sa suurt midagi ei tea...
    Selle punase viisnurga oleksin ma nendest päkapikumütsidest suuremaks teinud, aga samas ka see on ju arusaadav, et oled alguses selline pisi-pisi viisnurk suurte mütside vahel... Skeem oli minu jaoks hästi loogiline, mulle meeldis ja ma annan 10 punkti.

    ReplyDelete
  10. Hea selge skeem, mis räägib ise enda eest, kuid väikese selgituse võiksid siiski lisada (parem hilja kui mitte kunagi, eriti kuna ajapikku hakkavad esitlused mälus tuhmuma).

    Aga muidu korralik töö omale eesmärkide seadmisest ja nende lahendamiseks valmistumisest.
    8p.

    Risto

    ReplyDelete
  11. Skeem on väga ilus, idee on väga hea, kuid puudub seletust selle skeemi juurde ja see natuke häirib.

    Aga nüüd ma tean kelle poole pöörduda et leida midagi uus tarvarast.=)

    8 palli

    ReplyDelete
  12. Nõustun eelpool öelduga, et üks väike jutuke teeks asja selgemaks. Pluss punktid klassis esitluse eest! 6p. Vahendite nimekiri joonisel ei aita palju kaasa sinu tegevusest arusaamiseks ja kuidas sa neid omavahel ühendad ning neis kasu näed.
    Tervitades,
    Terje

    ReplyDelete
  13. Meeldejääv pilt.Esitlust oli lihtne jälgida.10p.

    ReplyDelete
  14. Väga hea skeem ja esitlus. Piisavalt lühike ja konkreetne. Siiski oleks võinud kasvõi kolme lausega skeemile miskit juurde mainida. Minu poolt 7p

    ReplyDelete